Ny kollega på AS&B Talents

AS&B växer ytterligare. Nu hälsar vi Michaela Lindstén välkommen till oss och vårt dotterbolag AS&B Talents. 

Michaela har en utbildning med ekonomisk inriktning och en examen i YH utbildningen ”kvalificerad företagssäljare” vid TUC (yrkeshögskola).

Med kurser som t.ex. kommunikation, projektledning, B2B, affärsjuridik företagsekonomi samt 30v praktik var denna utbildning en perfekt bas att utgå ifrån i nästa karriärsteg.

Samtliga av de arbetsförlagda praktiktillfällen hade Michaela på Lernia Bemanning och rekrytering i Östergötland vilket resulterade i en anställning direkt vid examen. På Lernia startade tjänsten som bemanningssamordnare/kundansvarig vilket sen gick över till en tjänst som säljande konsultchef. Här arbetade hon med kompetensförsörjning mot både kollektiv/YA sidan så väl som mot tjänstemän, erfarenhet av rekryteringar men framförallt av bemanning.

- I denna roll och hos AS&B Talents ser jag fram emot att få bygga på min erfarenhet då det är ett företag med stor kompetens inom området, en seriositet och en stor bredd på kundbasen, jag hoppas kunna tillföra ytterligare delar med min erfarenhet och den lärdom jag tar med mig säger Michaela.

 

 

facebook icon linkendin icon

AS&B Executive etablerades år 2002. Vår vision är att vara den självklara partnern vid framgångsrik kompetensförsörjning av exekutiva befattningar och specialister inom såväl offenlig som privat sektor. Inom AS&B Executive har vi fokus på rekrytering, Executive Search, interimslösningar, fördjupade personbedömningar och ledarutveckling. Välkommen att kontakta oss så berättar vi mer.

Telefon: 013-24 49 80
Mailinfo@asb-executive.se

Läs om vår personuppgiftspolicy

Tillsammans kan vi minska smittspridning.

Med anledning av den senaste tidens händelser kopplade till det nya coronaviruset genomför vi på AS&B tillfälliga förändringar i vårt arbetssätt.

Ska du besöka oss? Du är varmt välkommen hit, förutsatt att du känner dig helt frisk och inte har någon i din närhet som uppvisar symptom av coronaviruset. Om så är fallet bokar vi om vårt möte till ett senare tillfälle. När du väl är på plats hos oss avstår vi från att ta varandra i hand. Vi har anpassat våra lokaler bland annat genom att placera handsprit tillgängligt för besökare och förtätat våra städrutiner.

Är du kallad på en intervju? Naturligtvis är du välkommen hit för ett möte på plats. Vill du hellre att vi genomför intervjun på distans i form av ett videomöte går det också bra. Meddela oss vid bokningstillfället eller kontakta oss om tid och plats redan har bokats. Precis som i vanliga fall har vi förståelse för att intervjuer måste bokas om på grund av sjukdom vilket givetvis inte påverkar dina möjligheter i en pågående rekryteringsprocess.

Vi på AS&B bevakar noggrant läget och följer Folkhälsomyndighetens råd och riktlinjer. Vi kan därför komma att ändra våra rutiner ytterligare om situationen kräver det.

Lås oss alla visa hänsyn och tänka på varandra, ta ansvar och inte utsätta andra för risker samt ha förståelse för de konsekvenser denna situation medför.

Tack för att du visar hänsyn för din omgivning!

Har du frågor om våra tillfälliga förändringar eller din rekryteringsprocess?

Välkommen att kontakta oss via vår växel på 013-24 49 80 eller skicka e-post till info@asb-executive.se.  

 HRK 2018 Soliditetslogga AAA

 

Sigillet är utfärdat av kreditupplysningsföretaget AB Syna www.syna.se